ספארי באפריקה – למה לצפות וכיצד לבחור את הספארי הטוב ביותר

ספארי באפריקה – למה לצפות וכיצד לבחור את הספארי הטוב ביותר

יתכן שאתה תוהה מה תעשה בספארי באפריקה אם אתה חושב על זה. במאמר זה תלמד למה לצפות מהספארי שלך וכיצד לבחור את הטוב ביותר לטיול שלך. מאמר זה יעזור לך לקבל החלטה מושכלת לגבי החופשה הבאה שלך. אבל קודם, מה זה ספארי באפריקה? ומה כדאי לקחת בחשבון לפני שמזמינים אחד?

מהו ספארי באפריקה?

ספארי הוא טיול המאפשר לך להתקרב חיות בר בסביבה טבעית. יבשת אפריקה היא ביתם של מגוון בעלי חיים, כולל אריות, פילים, קרנף, תאו, נמרים ועוד. ספארי באפריקה הוא חוויה בלתי נשכחת. הנופים העצומים של אפריקה מדהימים, לא משנה לאן אתה נוסע. זה נכון במיוחד אם אתה רוצה לראות את חיות הבר האיקוניות ביותר באפריקה בסביבה בטוחה ונוחה.

נתיבי סחר היו הבסיס של ספארי מוקדם. נתיבי סחר היו מרכיב מרכזי בתרבות האפריקאית והערבית לאורך ההיסטוריה. קרוואנים גדולים של סוחרים חצו נופים עצומים כדי לסחור בסחורות. במהלך המאה השמונה עשרה המסחר הפך לעסק משתלם ונסחרו חפצים ואנשים יקרים. סוחרים אלה נסעו ברחבי אפריקה כדי לסחור בזמן התקופות הקולוניאליות הצרפתיות והבריטיות. קרוואנים אלה, שהיו גדולים וליוו צוות גדול, נשאו אספקה וכלי נשק וכן פריטים יקרי ערך.

מזרח אפריקה היא היעד הפופולרי ביותר עבור ספארי, עם טנזניה וקניה מקבל את המספר הגדול ביותר של מבקרים. למרות שאוגנדה הוטרדה על ידי ציד בלתי חוקי בשנים האחרונות, חיות הבר מאוכלסות מחדש, ופילים, תאו והיפופוטמים משוטטים על חופי האגם. אריות מטפסים על עצים חיים מאנטילופה, והיפופוטמים נחילים בערוץ קזינגה. אתה יכול גם לבחור לצאת לספארי בנמיביה אם אתה מחפש משהו הרפתקני יותר.

מה אתה יכול לעשות בטיול ספארי?

ספארי באפריקה מספק טבילה ייחודית לעולם הטבע. זה גם מרומם רוחנית וגם אינטלקטואלית. אורחי ספארי אינם מודעים לאמצעי הבטיחות הבסיסיים ויש סכנות. מדריכי טיולים נמצאים שם כדי להגן עליך ולהבטיח שלא תפריע לחיות הבר. הם מזהירים אותך מפני הליכה לבד בלילה, מכיוון שלבעלי חיים יש ראייה טובה מאיתנו.

ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לשלב חוויות תרבותיות בטיול שלכם. החלק הקשה ביותר בתכנון לחוויות תרבותיות נוספות בספארי הוא התכנון. מדריך מקומי הוא אפשרות טובה לחוויות תרבותיות בעלות השפעה נמוכה. תוכלו גם להפיק את המרב מההזדמנות לבקר בעיירות מקומיות. למרות שחוויות תרבותיות אלה אינן קלות לשילוב במסלול הספארי שלך, הן שוות את המאמץ. לחוויות קוסמופוליטיות יותר, תוכלו לבקר גם בערים גדולות יותר.

זו גם דרך נהדרת לראות חיות בר מהמים. סירות מנוע זמינים בקלות בכל מקום יש מים. הם משמשים לעתים קרובות להובלת מבקרים במחנה אל הפארק וממנו. מפעילי ספארי רבים מציעים ספארי סירות. חלקם מציעים אפשרויות קמפינג יוקרה. קמפינג יוקרתי כולל אוהלים ומלצרים / טבחים. תוכלו לראות חיות בר מנקודת מבט חדשה בספארי.

כיצד לבחור ספארי באפריקה?

אחד ההיבטים המרגשים ביותר באפריקה הוא הסיכוי להתקרב לכמה מבעלי החיים המרהיבים ביותר בטבע. היבשת היא ביתם של מגוון רחב של פארקי משחקים ושמורות, וסוג הספארי שתרצו לקחת יהיה תלוי במספר גורמים. להלן כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת ספארי באפריקה. אלה כוללים את המינים הרצויים ונוף, פעילויות, כמו גם את הזמן של השנה.

תזמון: בעת נסיעה לאפריקה, אתה צריך לבחור את הזמן הטוב ביותר של השנה. העונה היבשה תואמת את עונות החורף באזור, ולכן זה הזמן הטוב ביותר לבקר. חשוב גם לקחת בחשבון דפוסי נדידת בעלי חיים, במיוחד בטנזניה ובקניה. זה כאשר ההגירה הגדולה עוברת דרך הארץ. בהתאם לאזור שתבחר, אתה עלול למצוא יותר חיות בר בעונה היבשה מאשר בעונות הגשומות.

מיקום: הדרך הטובה ביותר לבחור מיקום ספארי מבוססת על התקציב שלך ואת המסלול הרצוי. ישנן אפשרויות רבות ביבשת. כדי להפיק את המרב מחוויית הספארי שלך, תצטרך להחליט כמה רחוק ובאיזו תדירות אתה מוכן לנסוע. בעוד מדריך חיוני, הם לא יכולים להבטיח תצפיות. מדריך עדיין יכול לעזור לך לקבל את התצפיות הטובות ביותר.

למידע נוסף על ספארי באפריקה, הקליקו: https://safaricompany.co.il/